אודות image
איזה כיף (ומחמיא!) שהגעתם לבלוג שלי!
אני רימה, נשואה לפליקס (איש כספים ומרתונים), אמא לשלושה ילדים מגניבים, אשת קריירה (האם בסדר הזה? לא בהכרח, תלוי ביום ששואלים אותי), חובבת ספורט, צילום והכי הכי – טיולים!
את חיידק הטיולים גיליתי אי שם בטרקים בנפאל, קצת מאוחר לצערי, וכך קרה שפספסתי את הטיול-אחרי-צבא שלי. על הפספוס הזה אני מנסה לפצות רוב חיי הבוגרים יחד עם בעלי (גם הוא חולק איתי את אותו הפספוס) ואנחנו מקווים להעביר את אהבתנו הזו גם לילדינו.
מודה ומתוודה - אני בכלל לא טיפוס של בלוגים. אני לא שוקעת בקריאה אינסופית של פוסטים ארוכים, לא מצליחה לעקוב קבוע אחרי אף בלוג כמעט (למרות שמלאת רצון טוב להצליח במשימה הזאת בנושאים שמעניינים אותי), לרוב מרפרפת מהר ומחפשת את המידע הספציפי שבשבילו הגעתי לבלוג (גישה פרקטית שכזאת, כמצופה ממהנדסת).
אז למה אנחנו (כלומר אתם) פה בעצם?
הסיבה הראשונה היא הטיול שלנו לניו זילנד! טיול ארוך של כמעט חודשיים שחיפשתי דרך לייצר לנו מזכרת קצת יותר איכותית מסתם אלבום תמונות וגם לשתף את החוויות שלנו עם האנשים הקרובים לנו.
הסיבה השניה היא סוג של ניצול הזדמנויות (אם כבר אז כבר כזה...) - אנחנו מטיילים המון בארץ ובחו"ל ותמיד דגדג לי קצת לנתב את כישורי הארגוניים והתכנוניים למקום שבו אוכל לסכם את הטיולים הנפלאים שלנו (כי אם יש משהו שאני אוהבת לא פחות מלתכנן את הטיול זה להעביר את זה הלאה ולייעץ לאחרים), אבל בגלל החיים עצמם שמעסיקים אותי רוב הזמן לא ממש מצאתי את הזמן והאנרגיות להשקיע בזה.
חוסר הודאות באשר לקהל היעד של הבלוג הזה גורם לי קצת לתחושת בליינד דייט. אין לך מושג מי יושב מולך, מה מעניין אותו, למה הוא כאן, מה הוא היה רוצה לשמוע. לרוב יש לי קושי עם עם חוסר ודאות, אבל במקרה הזה זה בעיקר מסקרן. רק הזמן יגיד כנראה האם יהיה זה בלוג סיכום הטיול שלנו בניו זילנד או שיתפתח למשהו מעבר לזה.
בכל מקרה, מי שלא תהיו, ותהיה אשר תהיה הסיבה שהגעתם לפה והחלטתם להשקיע זמן ולקרוא – אני מודה לכם ומקווה שתהנו ותקבלו את אותו הערך המוסף שבשבילו נכנסתם.